HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

4.rész:Furcsa este-furcsa nap 2.

2007.08.22. 18:44 Enni

-Elison?!!!????-néztem a nővéremre megkövülten ugyanis Gerry nyakában lógott és nem volt rajta a pólója csak  1 melltartó volt felül."Enyhén" spiccesek voltak és Gerry aranyszőke haja ide-oda dőlt a gondtalan zselézés miatt.-He....helló!-mondta végül Tom kicsit rémülten,de Billt még mindig a frász kerülgette.Elison ekkor ránk nézett és elvigyorodott.Aztán 1 szó nélkül elindultak fel a lépcsőn Elison szobája felé.-Hát ezek meg?-nézett rám Bill és Tom.-Nos ő a nővérem pasija:Gerry Vilsonne.-mondtam és halkan becsuktam a bejárati ajtót.Kint még mindig zuhogott az eső,de ez már inkább jégeső volt.-Fiúk nos lenne 1 javaslatom,de csak ha nektek is megfelel.Tom állandóan lefejeled Billt és sztem ez így nem jó.Szóval,ha tudsz egyedül aludni akkor azt gondoltam,h Bill feljöhetne az én ágyamba én pedig átmennék a fenti vendégszobába aholmost nagyvalószínűséggel a kutyám alszik:Eby.Téll ti még nem is láttátok őt!Be van oda zárva mert itt kint nem lehet ilyen időben,mert nincs kutyaháza!Felvisszük neki a szobájába a kaját és bejárunk hozzá sokszor,de megtanítottuk,neki,h ennél többet ne várjon!-mondtam és ránéztem a fiúkra.-Nekem jó.-mondta Tom és beugrott a párnák közé.-Bill?-néztem rá a fiúra aki hirtelen azt sem tudta,hol van.-Jó!Persze,h jó lesz!-mondta Bill kis várakozás után.-Oké,akkor jó éjszakát Tom!-mondtam és magam után húztam Billt fel a lépcsőn.-Akkor Bill neked is jó éjt!De kérlek ne túrkálj a fiókomban!-mondtam mosolyogva és elindultam a vendégszoba felé.

A vendégszobában:-Sya Eby!Na hogy vagy?-kérdeztem a kutyától és leültem a matracra.A kutyus csak lihegett 1 kicsit és oda feküdt mellém.Így aludtunk el.Kb. fél 4 körül felébredtem és nem tudtam vissza aludni.Simogattam Eby fejét és közben füleltem az esőre.A kis jégdarabok egyenletesen kopogtak a tetőablakon,azomban hirtelen zajt hallottam ismét a folyosóról.-Hát ez nem igaz!!!!-mondtam és felpattantam a matracról.Eby is kinyitotta a szemét és éberen fülelni kezdett.Kinyitottam az ajtót nagyon-nagyon halkan kinéztem rajta.Bill állt a szoba ajtaja előtt.-Hát Te meg?!-néztem Billre mérgesen.-Nem tudtam aludni.....bejöhetek?-nézett rám Bill a bociszemekkel.-Gyere!-mondtam kicit nemtörődömül és behúztam Billt.Leültünk a matracra.Eby kicsit megmorogta Billt aki erre rémülten felpattant.-Eby!Rossz kutya,ő csak Bill!-néztem a kutyára és úgy magyaráztam neki mintha értene engem.-Szóval ő Eby.-mondta Bill és vissza ereszkedett a matracra.-Aha,tudom nem tett most rád vmi kedvező benyomást,de én non szeretem.......-mondtam és megöleltem Eby nyakát.-Nos akk semmi baj.....aranyos kutya meg kell hagyni!-mosolygott Bill és megsimogatta Eby fejét.A kutya 1 fél percig csak állt és nézte Bill lenyalt haját,aztán belenézett a szemébe és az ölébe feküdt.-De nehéz ez a kutya!-mondta Bill mikor Eby ránehezedett.-Tudom....de gondolom elbírod,nem?!-kérdeztem Billtől.-Aha,persze....mondta Bill,de hirtelen a kutya kiugrott az öléből.-Hát igen....ezt akkor szokta csinálni ha hallja Elisont!Tod pont ittz van a szobája mellettünk és hát Gerry is elég hangosan ,,jut el a csúcsra" szóval élvezetes itt aludni!-mondtam és rádőltem a matracra.-Hát ezt meg tudom érteni!-mosolygott Bill.-Na jó éjt...Bill!-mondtam és elaludtam.Bill pedig oda dőlt mögém és ő is elaludt.És ez volt az ami miatt életem legszebb éjszakája volt Elisonék mellett!/na nem úgyXD/

Reggel arra keltem,h Eby ugat.Felültem és amikor hátra fordultam azt hittem ott kapok ideg összeomlást!Ott feküdt Bill és szuszogott.Sokágig megkövülten bámultam őt,de meg se szólaltam.Csöndben átgondoltam,h mit is csinál itt és aztán hirtelen felkelltem a matracról és oda mentem az ablakhoz.....és csak bámultam kifelé a nedves üvegen.Hirtelen 1 kéz simult a hátamhoz.Hirtelen megfordultam és ezzel a lendülettel arcon vágtam Billt.-ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!-kiáltotta Bill és az arcához kapott.-Bocsika,de.....miért taperolsz?!Am jó reggelt!-mondtam,de az igazat megvallva örültem neki,h ilyen gyöngéden hozzám ért.-Nos hát..........nem érdekes.-mondta Bill és kicsit elfordult és mormogott vmit aztán újra megfordult,felém.-Na akk lemegyünk kajálni?-kérdeztem és elindultam ki az ajtón.Amikor leértünk már mindenki az asztalnál volt,kivéve persze Simone és anyu.Mivel anyum a 7. hónapban volt már és hát nem volt olyan talprakész mint a 3. hóban.Nos és kiderült,h öcsém lesz.Na ja és természetesen ,,E" kezdőbetűs lesz!Nos mikor leértünk Tom kajánul vigyorgott ránk,Gordon pedig folyton méregette Bill arckifejezését.Mikor leültünk Tom ezzel a kérdéssel fordult hozzánk:-Na milyen volt?-mondta Tom kaján mosollyal.-Mi?-kérdeztwem vissza.-Óh.....szóval mindenki tudja csak Ti nem,h tegnap este együtt aludtatok......már ha aludtatok!-nevetett Tom,de Gordon csendre intette.........

                                                                         vége a 4. résznek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr99146285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása