HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

3 rész:A furcsa este-furcsa nap.

2007.08.16. 13:04 Enni

Atya úr isten Bill!Jól vagy?-mondtam és oda siettem Billhez.-Kösszi,jól vok csak ,,kicsit" fáj a búrám!-nézett rám Bill a fejét fogva.1 percig csak néztük 1mást,aztán felhúztam a földről Billt.-Legközelebb ne gyere be!Így legalább megmaad a fejed még 1 kis ideig!Viszont Ericnél ma vér fog folyni!-néztem rá Billre és össze húztam magamon a törülközőt.-Kösszi!Jól esik,h így gondolsz rám!-mondta Bill és elővette a bociszemeket,de rám nem hatott.-Bocsika,de kimennél?!Szeretnék megszáradni!-mondtam,de az igazat megvallva élveztem ezt a pillanatot.-Na akk sya!Megkérek vkit,h jegelje le a fejemet!-mondta Bill és már ment is kifelé,de utána szóltam.-Majd én jegellek!Persze csak,ha nem baj!-mondtam neki.-Akk várlak kint és köszi!-mosolygott vissza rám Bill.-Mit köszönsz?-néztem rá értetlenül.-Azt,h........inkább majd elmondom!-mondta Bill és kiment a füriajtaján.Megtörülköztem és én is kimentem utána.Bill a nappaliban ült 1 puffon és a fejét fogta.-Ennyire fájt?Bocsika!-mondtam és bementem a konyhába 1 jeges zacskóért.Eközben lejött az emeletről Tom is.-Szia Enni,Bill!Megkérdezhetem,h mit csináltok?-nézett ránk Tom értetlenül.Ugyanis én ott térdeltem Bill előtt ő pedig a puffon ült és nézte Tomot.-Csak jegelem Bill fejét!-néztem Tomra és odanyomtam Bill fejéhez a zacskót.-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!Ez bazira éget!-kiabálta Bill és felpattant a puffról.-Ennyire forró fejű vagy tesó!?-nevetett Tom.-Kac-kac-kac!-nézett rá Bill Tomra azzal a megsemmisítő pillantással.-Na jó elég vol!!Bill szépen vissza ülsz,te pedig Tom csinálj amit akarsz,csak ne legyél hangos!-néztem a 2 fiúra.-Oké.De most ne akarj megölni!-mondta Bill és szép lassan vissza eeszkedett a székre.Tom kiment a konyhába és hozott vizet meg gyümölcslevet,persze 3 pohárral.-Cola nincs?-nézett rám megrökönyödve.-Nos,Ericnél van cola,de ő most a szobájában van és........ki mer bemenni hozzá?-néztem a fiúkra.-A te bátyád!És itt te vagy otthon nem mi!-mentegetőzött Tom.Bill csak bólogatott.-Hogy mindent nekem kell csinálnom!-mondtam és elindultam a lépcső felé.Mikor felértem az első szoba Eric szobája ezért azt láttam meg először.Bekopogtam az ajtón.-Mi van tökmag?!-nézett rám Eric az ajtóból.-Van colád?-néztem rá.-Neked nincs!-mondta és becsapta az ajtót.-Szemét!-kiabáltam be neki.-Hülye gyerek tűnj az ajtó elől!-ordította vissza Eric,de ekkor felkelt apu.-Gyerekek!!!!!!!-Mi ez a lárma?!Eric azonnal menj be a szobádba,Enni te is!-mondta apu és lement jó éjszakát kívánni Billéknek.-Megcsináltad taknyos!-mondta Eric és bevágta a szobája ajtaját.Én meg elmentem lefeküdni ugyanis apuval nem volt jó vitatkozni.

Tehát elmentem aludni.A fiúktól el seköszöntem így az este miatt.Viszont ezért egyáltalán nem aludtam.Forgolódtam és kapálóztam,néha még a falba is belerugtam.Szép csöndesen ,,szenvedtem",ahogy apu mondaná.Amíg így forgolódtam elővettem a kötelező olvasmányomat,mert még bele se kezdtem.-Hamlet......milyen szar ez is!-mondtam,de ekkor nyikorgást hallottam a kinti folyosóról(a parkettán lépkedtek).Nagyon megijedtem mert tudtam,h csak vmelyik tesóm lehet.És ők rendszerint rámhozzák a szívbajt.Leraktam a könyvet az ágyam mellé és halkan elindultam a szobám ajtaja felé.Mikor odaértem lenyomtam a kilincset és kinéztem az ajtón.Bill ált a lépcsőkanyarban,mivel úgy tűnt lefelé ment.-Bill?Mi a fészkes fenét akarsz itt?!-kérdeztem tőle kicsit hülyén.-Lejegelnéd a fejemet?-nézett rám Bill csillogó szemekkel.-Megint neki mentél vminek?-kérdeztem.-Nem,Tom lefejelt engem.Nem tud mással 1 ágyban aludni,mert az halálos veszélyben van!-mondta Bill és kicsit furán pillantott le a lépcsőről Tomra.-Ájájájáj!Ti most még fent vagytok?-néztem Billre kérdőn.-Hát.....aham.-mondta lentről Tom félszegen.-Oké Bill,győztetek,de add ide a jeget!-mentem lefele a lépcsőn.Miután Bill leült 1 puffra,letérdeltem elé és elkezdtem jegelni a fejét.Közben Tom hülye grimaszokat vágott.Ezt kb.még fél órát csináltuk aztán felálltam és megkérdeztem Billtől:-Jobb már?-néztem rá.Bill 1 szál boxerben terpeszkedett a puffon és mosolygott rám.-Már jobb,köszi!-mondta és megölelte a nyakamat.Ekkor azomban váratlanul kinyílt a bejárati ajtó és belépett rajta Elison és a pasija Gerry...........

                                                           vége a 3. résznek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr31141489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása