HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

14. rész:Pá-pá!:'( :/ :@

2007.10.04. 18:34 Enni

Én és Holly bambán néztünk rá majd ő így szólt:-Utazunk...haza!-mondta Bill.Én erre majdnem elájultam....elmennek,vissza németbe!A hangom egyre jobban elfogyott,a szívem hevesebben vert és hirtelen felpattantam az ágyról és kkirohantam a kertbe.-Megint megbántottam!-mondta Bill és leült Holly mellé az ágyra.-Bill....személyes okokból igenis tisztában vok vele,h Enni most min megy keresztül.És szerintem búcsúzz el tőle úgy ahogy kell!-mondta Holly és Bill kezébe nyomott 1 papírt és egy tollat.-Mit csináljak ezekkel?-kérdezte Bill Hollytól.-Írj nekii búcsú levelet!-mondta Holly és kijött utánam az udvarra.

Kint:-Mi a baj?-kérdezte Holly.-Az,h tudod nem?Amit elmondtam neked!-mondtam sírva.-Sajnálom!Szólj Sarahnak,h Billék mennek vissza.....végül is ahogy Te elmondtad Sarah Bill bnője!-mondta Holly.-Semmi lélekjelenlétem nincs most ehez!-vontam vállat.-Persze,de megérdemli,h tudja!-mondta Holly mosolyogva.-Akk majd kicsit később!Nem lehetne lekopni rólam?-kérdeztem.-De Enni!Beszélned kell Sarahval!Nem helyeslem,de ez van!-mondta Holly.-Óh mekkora 1 szentfazék vagy Te!-mondtam és megpofoztam Hollyt,majd átmásztam a kerítésen és elindultam SArashék háza felé.

Ekőzben Bill folyton azon volt,h vmi szép formába öntse az érzéseit,dehát nem nagyon ment.Hirtelen Holly esett le az ágyamra.-Bazd+!Miért ilyesztesz rám?-kérdezte Bill.-Enni bemosott egyet!-mondta Holly.-Ennyire szar a helyzet?-kérdezte Bill.-Az bizony!Te,h haladsz a levéllel???????-kérdezte tőle Holly és a háta mögé ment.Ekkor belépett Tom.-Bill!Anyáék indulnának!-mondta Tom.-1 pill!-válaszolt Bill kurtán.-Ok!-mondta Tom és kiment.-Enni?Hova ment?-kérdezte Bill Hollyt.-Elment Sarahoz megmondani neki,h elmentek!Asszem ide is jönnek..de nem tom!-mondta Holly.-Mi?????!!!!!!-pattant fel Bill.-Te csak ülj vissza és írd azt a szart!Én majd elrendezem!-mondta Holly.Pár perc múlva haza értem.....egyedül.-Enni?Mi volt?Hol van Sarah?-nézett rám Holly meglepetten.-Jön csak kajál!-mondtam egyhangúan.-Okay...gyere!-mondta Holly és elvezettett engem a lépcsőtől be a konyhába.-Figyi!Írj Billnek levelet arról amit érzel iránta!Csak próbáld meg!Hisz legalább most mondhatnál igazat.-Rendben!-mondtam és fogtam egy tollat majd írni kezdtem.Pár perc múlva egyszer csak csöngettek.-Majd én nyitom!-mondta Holly.-Heló!Biztosan Te vagy Souske!-mondta Holly az ajtóban.-Igen!Helló!Enni itt van?-kérdezte Souske.-Nem....most nincs,mert.....mert..mert....épp alszik!-hazudta nem éppen erősen Holly.-Óh....akk nem zavarom!De hallottam,h Billék mennek....nem nagyon jött be nekem az a srác!-kezdte a prózását Souske,de Holly kitolta őt az ajtón.-Csáááá!!!!!!4-mondta Holly és becsukta az ajtót.-Huh....-fújta ki magát miután vissza jött a konyhába.-Souske!Tudom,de én nem...nem...-mondtam.-Tudom!-válaszolt Holly.-Kész a levél!-mondtam.-Most aztán add sztem neki úgy oda ahogy akarod!-mondta Holly.Kimentem a Kaulitz-autóhoz és Bill bőröndjébe.

Eközben Bill is elkészült.Ő a levelét berakta a táskámba,de fogalma sem volt miért pont oda rakta.Aztán lejött hozánk.Sarah odaért hozzánk közben.-Bill!Hiányozni fogsz!-mondta és megölelte őt.Aztán Sarah annyira megakarta csókolni Billt,h azt még a vak is látta.Persze a ,,búcsúcsók" nem maradhatott el.Én megmár majd szétestem a méregtől.Mikor Sarah elment jött Simone és Gordon.-Fiúk!Búcsúzzatok el!Indulunk!-mondta Simone.Elmentem velük a reptérre Hollyék kocsijában.El akartunk tőlük búcsúzni.-Sya Bill!-mondtam neki.Könnyes lett a szemem ,de nem akartam mutatni.-Sya Enni!-mondta Bill és megölelt.Köüszöntem Tomtól is és a Kaulitz-család felszállt a gépre és elmentek..egy jó időre...vagy talán örökre.

Mikor haza értünk Hollyékkal máranyuék otthon voltak.De nekem semmi kedvem nem volt most az öcsémmel foglalkozni.Felmentem a szobámba és elkezdtem berámolni az iskolatáskámba.Hollyék is már hazafelé készülődtek,neki is indult a suli másnap.-Sya!-mondtam neki.-Csá majd írok!-válaszolt Holy és beszállt a kocsiba.Elmentek ők is.Én megürödtem és lefeküdtem aludni,mert egy napra túl sok volt a bánatból.

Eközben Billék is haza értek,kicsomagoltak,de a levelem ott maradt Bill bőröndjének az alján......és még én sem tudtam meddig marad ott!Csak reméltem,h egyszer elolvassa és....talán megért engem......de ez még nem tudtam mikor jön el!

                                      vége a 14.résznek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr100186185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása