HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

15.rész:A levelek....

2007.10.16. 18:16 Enni

Másnap reggel évnyitó.Álmosan keltem,de most talán még jobban mint azt általában.7:45 volt!-Bakkeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!-kiáltottam rémülten.Felpattantam,felvettem egy ünneplőt,megfésülködtem,sminkeltem és mindent csináltam.De mikor belenéztem a tükörbe eszembe jutott Bill és a tegnap is.Hirtelen elszorult a szívem.Alig kaptam levegőt.Egy rövid,de annál hosszabb percre minden elsötétült.Azomban gyorsan kelett kapcsolnom,mert elkezdtem támolyogni és majdnem lefejeltem a szekrényt.Észbekaptam és már rohantam is az iskolába.Mikor odaértem már mindenki a díszteremben volt.Az igazgatónő épp beszédet tartott.Beosontam Sarah mellé,de ő idegesen elrántotta tőlem a fejét.-Mi van?-suttogtam neki.-Hadjál már békén Banx!Annyira féltékeny vagy rám ,mert Bill engem szeret,h képes voltál lecsapni a telefont mikor hívtalak.-duzzogott Sarah.-Akk fordulj fel!-kiabáltam rá és felpattantam.Erre mindenki tekintete rám szegeződött.Azt hiottem menten elsüllyedek.Bárcsak úgy lett volna,de nem.Ehelyett az igazgatónő vérvörös arcával találkoztam.Asszem teljesen meg volt semmisülve ő is,mert mint kiderült az iménti felkiáltásom épp arra válaszolt,h:,,Mint tudjátok iskolánk nem tud 100 -nál több elsőéves középiskolást fogadni!" Én erre sírva kirohantam a díszteremből magamután rántva a táskámat.Ezután még hallottam,amint az igazgatónő újra belefog a beszédbe,de semmi többet.Mikor beértem a lánywc-be ledobtam a táskámat a radiátorra és elkezdtem kutatni papírzsepi után.Nem hoztam tankönyveket csak ellenőrzőtz,tolltartót és még pár szart.Már lassan azon voltam,h kiborítom a táskát,mert mindent találtam csak papírzsepit nem.Mikor benyúltam az egyik oldalzsebbe megakadt a kezem egy borítékon.Kivettem és elolvastam ami rá volt írva:,,Liebe Grüße Bill!" Ez állt a borítékon.(aki nem tud németül annak elmondom:,,Szeretettel Billtől!")Lassan kibontotam az irományt és szemügyre vettem.Gondos,aprólékos betűvezetés,sehol egy elhíbázott szó csak rengeteg satírozás.Elkezdtem olvasni:,,-Kedves Enni!Szörnyen érzem magam,h úgy nyomultam rád,beismerem hibáztam.Nem vettem észre,h Te másnál keresed a boldogságot ezért én csak egy árnyék vok a számodra.Tényleg elvakultam,meg minden.Szóval bocsánat!De most akármit is írnék neked azt nem tudnám leírni amit érzek.....mert erre nem lennék képes,ezt nem tudom szavakba önteni.És ha meg is próbálkoznék vele tudom,h nem járnék sikerrel.Igazság szerint szerettem Saraht,mert érdekesnek tűnt,meg bevallom szép is....-erre én már könyeztem mint a fene-......de Te egész más vagy.A lényeg,h ezt mire elolvasod én már otthon leszek és valószínüleg próbálok Tommal,Gerorgal és Gustavval.Talán csak pár év múlva láthatlak újra,de ezt most legalább már tudod!Liebe Grüße:Bill......"  Mire a levél végére értem szinte már nem láttam a könnyek mögül.Leültem a radiátorra és sírtam.Mikor vége lett az ünnepélynek 3 elsőéves csaj bejött a wc-be és csak néztek engem.Hamarosan idegesítővé vált a bámulásuk ezért elfordultam tőlük.-Mi történt?-kérdezte az egyik.Azt hittem,h ilyen világszépe versenyre készült mikor idejött,mert szinte mindene ki volt csípve.Teljesen fényezte magát a másik 2 csaj előtt.-Közöd????!!!!-ordítottam rá sírva,majd felkaptam a táskámat és kirohantam a suliudvarra.Egész idő alatt Bill járt a fejemben.Leültem egy fa alá és tovább zokogtam.Egyszer csak vki megragadta a vállamat,erre én ilyedten hátrafordultam és szinte megderemedtem a látványtól.....

Eközben Billék épp a próbateremben ültek.David közben eréjesen magyarázott Tomnak,h melyik akordra kell figyelnie.Bill és Georg eközben próbáltak időt egyeztetni az órájukon.Gustav pedig Juttával egyeztette a menüt.-Tom!Egy C akordot fogj le mielőtt lefognád az E-t!-magyarázta David.-Jó' van na!Annyira nem vok hülye!-kelt ki magából Tom.Már 2 órája ügyködtek azon,h megvalósítsák az új tervüket.A régi Devilish számokat akarták átvenni,most Tokio Hotel hangzásúra.Eléggé vérszegényen ment a munka,mivel mindenki mindig máshova figyelt.David hajszálerei már lassan felmondták a szolgálatot és Tom is egyre tüelmetlenebbül próbálta lefogni egymás után rendesen a C-t és az E-t,de vhogy mindi hamis lett a hangzás.-Mi a fene van már???!!!-türelmetlenkedett Georg.-Ja itt fogunk megőszülni,ha Tom nem találja el azt a 2 akordot egymás után!-vigyorgott Bill.Erre mindenki nevetésben tört ki,még Jost is.:)Jutta ekkor csengetett az ebédhez.-Vájuhoz!-nevetett Tom és már állt is fel a székéről.A 4 srác tankként ostromolta meg a kaját és alig 1 óra csöndes kajálás után mindenki jól lakott.-Na gyerünk vissza dolgozni!-parancsolt rá David a fiúkra.-Jahj,de most miért????????-méltatlankodott Gustav.-Mert Bill ötlete volt,h újra átvegyük azt a pár számot!-válaszolt David és bement egy fülkébe.A fiúk hamar elfoglalták a helyüketz és elkezdtek próbálni.-Na fiúk melyiket?-kérdezte Jost.-A Schönes Madchen in dem All-t!-mosolygott Bill.-Na ja!Pár nap a rokonokkal és bill teljesen magán kívül lett!-nevetett Tom.-Miért mi történt?-kérdezte Gusti kíváncsian.-Úgy volt,h.....-kezdte Tom,de David közbe vágott.-Most próbálunk!Ez ráér utána is!-mondta.-Nem!Nem ér rá utána!-mondta Georg és leült egy székre Tom és Gustav mellé.Ekkor jutta lépett be a kezébenegy levéllel.-Bill!Itt volt anyukád és megkért,h ezt adjam át neked!Azt mondta,h kipakolt a bőröndödből és ezt a holmiaid közt találta!-mondta Jutta és átnyújtotta a fiúnak a levelet.Bill megforgatta,nem volt rajta se cím,se dátum csak egyeztlen röpke név:,,Enni Banx" Erre Bill kíváncsian felbontotta a levelet és olvasni kezdte:-,,Kedves Bill!Mire ezt a levelet olvasod már egy másik település levegőjét fogod szívni,de azért remélem megéri ennyit fáradnom ezzel a levéllel.Tudod van ez  a  srác akivel járok:Souske Sagara!Láttam,h nem vagy tőle oda meg vissza,de ez először még számomra egyszerű féltékenységi mánia volt.Aztán egyre több és több lett.Tudod miért szorongtam annyira?Tudod miért fájt,h Sarahval jársz?Tudod miért írtam meg ezt a levelet?Ha nem elmondom,egyetlen röpke szóval,mert:szeretlek!Alig hihető tudom,mert nekem ott van Souske.Először tényleg teccett mert azt hittem,h ő külömb mint más pasik!Aranyos volt meg minden.Szóval nagyon teccett.De aztán egyszer csak elkezdtem úgymond ,,felnőni"!És látni az emberek mögé....így értettem csak meg,h én mind ez idáig vak voltam!És Te hoztad az én életembe a fényt,Te adtad vissza a ,,látásomat" is!Bár azt hittem,h Souske miatt volt mind ez,de ezzel hatalmasat tévedtem!Mert érted amikor először megláttalak bármit odaadtam volna.Az amikor megmentettél engem a viharban az egy csoda volt!Tudom,h már csak pár év múlva látlak újra,de köszönöm,h ezt ha már csak így is,dev elmondhattam! Szerettettel:Enni....." ekkor Bill körül egyre vékonyabb lett a levegő.Szép lassan érezni kezdte,h elszalasztott engem is és mindent ami csak történhetett volna.De nem volt szíve,h Sarah-val szakítson amikor a lűány őt igazán szerette......És én sem vettem rá magam egyszerűen arra,h Souskét elhadjam.Nem volt szívem megtenni....mert úgy éreztem,h ő igazán szeret engem!

                                                                  vége a 15.résznek

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr21198329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Licskai Timi 2007.10.17. 20:09:15

Állati jo!!!!!!!!!!!!!!!mikor lesznek uj részek?
naon tettszik!remélem hamarodan.......:P
süti beállítások módosítása