HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

9 rész:A bajok csak is.

2007.09.05. 21:18 Enni

Amikor haza értem bevágtam az ajtót és felrohantam a szobámba.Fent ledobtam magam az ágyra és csak sírtam és sírtam.Ekkor megjelent az ajtóban Tom.-Mi történt?-kérdezte.-Semmi....Tom!Bill képes lenne engem megbántani?-kérdeztem tőle miközben ő leült az ágyamra.-Nem tom....mi történt?-kérdezte és kicsit közelebb jöt hozzám.-Nos Bill asszem most Sarahval.....szóbval érted!-mondtam.Ekkor még közelebb jött.-Tom?Mit akarsz?-kérdeztem tőle és kicsit arrébb csúsztam az ágyamon,de itt volt a vége.Tudtam,h mit akar...legalábbis éreztem,h most itt veszélyben van a szüzességem./nem vok apáca csak épp nem Tomot rendelném fel a szobámba...sajn/.Mikor még közelebb húzódott már megpróbált megcsókolni,de én kimásztam a kezei közül és szegény leesett az ágyam mellé.-Bazd+ mit casinálsz?-kérdezte üvöltve.-Te mit csinálsz,hm????!!!!!!!!Látszik,h ikrek vagytok!Az a szemem láttára ölelgeti a legjobb bnőmet ez meg símán lekapna 1 órára!Hol élek én?!1 bárban!!!!!????-mondtam és kifutottam a szobámból.Lementem a lépcsőn és már meg is láttam Billt az ajtóban,miközben Elison épp kiosztotta.-Sya köcsög!-mondtzam neki nem épp kedvesen.-Sya neked is Enni!-mondta és kicsit felmutatta a középső újját.-Nos nem akarod azt mergmagyarázni amit a Milase-házban csináltál!?-kérdeztem tőle.-Enni ez bazi gyerekes!-mondta.-És az nem volt gyerekes amit ott műveltél,ha?-néztem rá és kiftottam a hátsó ajtón.Aztán átmásztam a kerítésen és kimentem az utcára csatangolni.

-Bill most menj utána és kérj tőle bocsánatot!-mondta Elison.-Miért?!-kérdezte Bill és úgy csinált mintha vérig lenne sértve.-Azért mert...húzzál már utána!-mondta.Bill nem akarta húzni Elison agyát ezért elindult utánam.Én eközben csak bojongtam és közben vissza találtam abba a parkba ahol Ebyvel voltam.Már este volt és nem sokat látztam ezért simán neki mentem vkinek.1 idős úrnak,aki éppen a parkban sétált egymagában.Sötét volt és nem láttam ki az.-Óh...elnézést!-szipogtam neki.-Semmi baj!Mi a baja a kisasszonynak?-kérdezte.-Semmi....-mondtam.-Ugyan már....üljön le ide!-mondta és leültünk 1 padra.-Mi törtrént?-kérdezte.-Nem akarok róla beszélni!-mondtam.-Akkor természetesen nem kell!Csak tudod......én nem szeretem,ha ilyen fiatalok sírnak!Még nem tudják miért kell sírni!-mondta kicsit reszkető hangon....

Eközben Bill majd' oda fagyott a járda aszfaltjához.Már nem bírta tovább a hideget.Sokszor le is rohanták őt sikítozó  rajongók,ami még mindig nem könnyítettev meg a haladást.Egyszer csak odaért a park bejáratához.Csak rázta a kaput,de nem tudott bejutni.....elkeseredésében végüln is lenyomta a kilincset/ugye milyen keserűség lehetett ezXD/Besétált a kapun és meglátott engem és az úrral dumálni.Elkezdett felénk futni,de hirtelen azt hitte szinte megvakul.Amikor megláttam,h felém szalad elfutottam a másik irányba.....ő meg csak kiabált utánam,de nem álltam meg.Csak futottam,de az öregwemberre még sokáig vissza néztem,mert ő értetlenül bámulta Billt.Bill nem értette mit néz rajta a fószer,de hirtelen meglátta a padon a telefonomat./ott hagytam.../-Mi az uram?-kérdezte Bill a férfitól aki megkövülten bámulta őt.-Szóval Te vagy az.....akiről az a lány mesélt!-mondta./ez csak azért volt furih mert 1 áldott szót nem mondtam neki Billről/-Parancsol?-kérdezte Bill.-Ülj le!Elmondok mindent és talán többet is!-mondta Billnek.-Okay,de sietek szóval kérem gyorsan!-mondta Bill és leült mellé.-Az a kislány nagyon szomorú volt és bár nem mondta,de én láttam,h szerelmi bánata van!És tudom,h vmi nagyon hiányzik az életéből....és nem tudja,h mi!Talán maga ezt megválaszolhatná neki,hiszen amint látom ön utána jött!És azt is megmondom miért....mert szereti!-mondta.-Ugyan!Mi maga?Varázsló?!Hadjon már engem békén.-mondta Bill és felállt a padról és elindult utánam a mobilommal.De az öreg még utána mondta:-Ismerem az ilyet!Az a Sarah neked nem az igazi!-mondta.Bill hirtelen megtorpant.-Honnan tud ez a hülye buglis Sarahról?!!!!????-gondolta magában,de mint minden kora beli srác ő sem akadt fel túlságosan ezen a kérdésen.Tehát elindult utánam.....de mostmár fogalma sem volot,h hol vok.

Én már kiértem a parkból mikor feltűnt,h nincs meg a mobilom.Ezért elindultam haza.Eközben Billnél megcsörrent a mobilom.Elison volt 1 nem jó hírrel....Telóban:-Halló!Enni ott vagy?-kérdezte a mobilból Elison zihálva.-Én Bill vok!Mi van?-kérdezte Bill Elisontól rémülten.-Anyu....baj van!Be kell mennünk a kórházba anyuékhoz!Gyertek utánunk Ennivel!Én tok vezetni,de Ti már gyalog gyertek!Siessetek!-mondta és lerakta.-Basszus Enni!-kiabálta Bill.Elkezdett futni és kb.20 perc múlva meg is talált engem.1 mellék utcán álltam és sírtam.-Enni anyukád bajban van!-futott oda hozzám Bill.-Mi?!Mi as baja?!-kérdeztem.-Nos azt nem tom,de vmi komoly!-mondta Bill.-Jahj Bill!Mit mondtál?-néztem rá és hirtelen erős sokkot kaptam.Elkezdtünk a kórház felé futni.Átfutottunk az úttesten és kikerültük a kocsikat és már ott is voltunk.Amikor beértünk a váróba én lerohantam a recepcióst.-Hol van Nina Banx?-ordítottam rá.-Be van jelentve?!-kérdezte.-A lánya vok!-mondtam,de hirtelen össze estem mivel a folyamatos stressz megnövelte a pulzusomat.És már csak azt éreztem,h beütöm a fejemet és itt a vége....legalább is azt hittem....

                       vége a 9. résznek

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr21158374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vivi 2007.09.06. 20:14:59

ez kurva jó baszús ,h a faszomba tudc ilyen jókat ki találni !!!!!!!!
süti beállítások módosítása