HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

2 rész:Soha nincs lehetetlen!

2007.08.13. 14:51 Enni

Billék miután megköszönték az ajándékot felmentünk a szobámba.10 percig némán néztük 1mást mind a 3-an aztán megszólaltak.-Te TH-fan vagy?-kérdezte Bill csillogó szemekkel.-Igen,de honnan láttad?-én értetlenül.-Ott van a falodon a poszterünk!-mondta Tom fölényes mosollyal.-Aha......hát iiiiigggennn.-én és rápillantottam a posztereimre.-Melyik a kedvenc számod?-Bill mosolyogva.Alig hittem el,h itt ül előttem álmaim pasija.Teljesen magamon kívül voltam.-A Rette mich,Spring nicht,Reden,de igazából mindet bírom!-én mosolyogva.Éreztem Bill tekintetét a szememben,szinte éreztem.Tom fürkésző szemeiben nem éreztem semmit,de Billbe egyre inkább beleszerettem.-De miért kérdeztek rólam?-néztem rájuk értetlenül.-Azért mert te biztosan mindent tudsz rólunk,de mi rólad semmit!-Tom.Elkezdtem nekik mesélni magamról és non jól elvoltunk.Láttam Billen,h élvezi amiket mondok,Tom pedig azt silabizálta,h milyen az életfilozófiám.Jól elbeszélgettünk.

Hirtelen azon kaptuk magunkat,h már 7 óra van.-Akkor most elmentek?-kérdezte szomin.-Nem tudjuk.Menjünk le.-Bill és kinyitotta az ajtót.Amikor lementünk azt láttuk,h anyuék pont azzal a nyugival ülnek mint délután 2-kor.Senki nem pakolt,nem cihelődött még csak nem is intett "pát".-Mi történt?Nem mentek haza?-kérdeztem reménykedve.-Nem.Megbeszéltük,h itt leszünk a nyár hátra levő 19-napját!-Simone.-Ez non klassz!De ki hol fog aludni?-kérdeztem.-Simone és Gordon a galaxyjukban fognak mert lehajtják az ülést és kész az ágy.De a fiúk szerintük ne aludjanak ott szóval őket majd mi itt a házban elrendezzük!-apu mosolyogva.-Köööööööösssssssssszzzzzzzzzzzziiiiiii!!!!!!!!!!!-kiabáltam és rácsimpaszkodtam apura.-Enni,Enni,Enni ne ilyen erősen!-apu és "leakasztott" magáról.-De a fiúk hol alszanak?-kérdeztem végül mert még mindig hülye voltam.-Kihúzzuk a kanapét és azon otthonosan elfognak férni!-mondta anyu és mosolygott.Ekkor előtámojgott Eric és Elison.-Anyu!Gerry most hívott,h találkozhatnánk-e?-Elison.Gerry Elison barátja és őrülten belezúgtak 1másba!:)-Most?Jólvan menjél,de Gerry nem jön hozzánk!-anyu harciasan.-Miért anyuuuuuuu???????18 vok már és......-de anyu közbe vágott.-Elikém!Azért mert kihallatszotok és mert van 4 vendégünk!-zárta le a vitát anyu.-Oké......mentem!Sziasztok,jó napot!-kiabálta vissza Elison majd 1 ajtó becsapással elment.-De nehéz veletek,gyerekek.-sóhajtotta anyu majd így folytatta:-És te Eric mit szeretnél?-Csak azt,h Sarah folyamatosan azt kérdezi tőlem msn-en,h fent van-e Enni szóval hugi húzzál felfelé mert megőrülök!-Eric mérgesen.-Meek már Eric!Kapd be......-kiabáltam vissza a lépcsőről.-Ejnye gyerekek!Eric hagyd békén a hugodat,Enni te pedig ne káromkodj!-osztott ki minket szokás szerint apu.-Bill,Tom!Addig mi kihozzuk a cuccaitokat a galaxy-ból!-Gordon és kiment az ajtón.Vissza is tért nemsokára a fiúk cuccaival együtt.......

Eközben mi fent msn-eztünk.-Sarah el sem hiszed kik vannak itt nálunk!-én.-Kik?-Sarah.-Várjál bekapcsolom a webkamerát és meglátod!De te is kapcsold be!-én és bekapcsoltam a webkamerát.-Teremtő szent atya úr isten!!!!!!!!!Ez ott Bill és Tom?????!!!!!-kiabálta Sarah meghülve.-Mondtam,h kikészülsz!-mondtam én és közelebb vontam a kamerához Billt és Tomot.-Ezt nem hiszem el!!!!!!Csajszi ekkora mákot!!!!!!!!!!!!-mondta Sarah.-Tudom.Na most mennünk kell!Sya Sarah!-mondtam és kiléptem.-Ő ki volt?-érdeklődött Tom.-Ő a legjobbarátnőm Sarah!Ő is fan!-mondtam mosolyogva.-Aha.-mondta Tom kicsit kurtán,de most ez nem számított.-Gyerekek!Ideje lefeküdni!-kiabálta fel anyu a konyhából.-Jövünk!-adtam le neki a ,,jelzést" és leszáguldottunk a lépcsőn.-Úgy gondoltam,h Bill a lépcső felöli oldalon alszik majd.Tom pedig a konyhaajtó felé.Így megfelel?-kérdezte a fiúktól anyu mosolyogva.-Persze!-mondta Bill és Tom tök egyszerre.Ezen 1 jót nevettünk aztán elmentem fürdeni.A fürdőszobáink egyike a szobám mellett állt,ezért én mindig oda jártam.Kitettem az ajtóra a "vannak"  cédulát és becsuktam az ajtót.Persze úgy gondoltam,h mindenki tud olvasni ezért nem zártam kulcsra.Ebből lett a baj.Kb.15 perce zuhanyoztam amikor vki kinyitotta az ajtót.-Hát ez kolosszális!-mondtam magamban és a résnyire nyitott zuhanyajtón át beloptam a kinti alványról 1 türcsit.És ezzel a lendülettel kivágtam a zuhanyajtót.-Eric azonnal tűnj innen......Bill?????????-néztem rá Billre aki ugyanilyen meglepetéssel nézett vissza rám.És én ott álltam 1 szál türcsiben.-Opps!Bocsika!-mondta Bill és rám meresztette a bociszemeket.-Mit keresel te itt???!!!-néztem rá pirulva és megrökönyödve.-Eric-nek kell a lázmérő és.........-mondta Bill,de itt közbe vágtam.-Eric-nek????????!!!!!!!!!Na várjon csak majd adok én neki!Azért küldött be téged,h rám nyisd az ajtót!!!!!!!!-kiabáltam rá Billre.-Szegény még nem tudja milyen a bátyám!-mondtam magamban majd ráparancsoltam Billre,h tűnjön már el!-Jól van elnézést!-mondta és kirohant az ajtón.Pontosabban ki akart rohanni mivel szegénykém beleütközött az ajtófélfába.

                                    vége a 2-dik résznek

Szólj hozzá!

Címkék: magyarország este bill enni tom soha anyu.

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr84138944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása